FAQ

[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1564069797432{padding-right: 12vw !important;padding-left: 12vw !important;}”]Czy muszę rejestrować się by dokonać zakupu w sklepie Miabox?

Nie musisz się rejestrować. W naszym sklepie z prezentami, możesz robić zakupy bez rejestracji. Pamiętaj jednak, że robiąc zakupy bez rejestracji nie masz możliwości sprawdzania historii zamówień, a podczas kolejnych zakupów za każdym razem trzeba będzie podać swoje dane.

Jak utworzyć nowe konto w sklepie internetowym Miabox?

Aby utworzyć nowe konto kliknij w ikonkę ludzika(prawa górna część strony) i uzupełnij wszystkie wymagane pola formularza. Po potwierdzeniu adresu e-mail kliknij w link aktywacyjny konta.

Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?

Jeśli zapomnisz swojego hasła, najedź kursorem myszy na ikonkę użytkownika i kliknij w link „zapomniałem hasła”, podając adres e-mail, który był przypisany podczas rejestracji swojego konta, możesz odzyskać utracone hasło dostępu.

Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?

Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.

Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?

Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę email. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]