FAQ
[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1564069797432{padding-right: 12vw !important;padding-left: 12vw !important;}”]Czy muszę rejestrować się by dokonać zakupu w sklepie Miabox?
Nie musisz się rejestrować. W naszym sklepie z prezentami, możesz robić zakupy bez rejestracji. Pamiętaj jednak, że robiąc zakupy bez rejestracji nie masz możliwości sprawdzania historii zamówień, a podczas kolejnych zakupów za każdym razem trzeba będzie podać swoje dane.
Jak utworzyć nowe konto w sklepie internetowym Miabox?
Aby utworzyć nowe konto kliknij w ikonkę ludzika(prawa górna część strony) i uzupełnij wszystkie wymagane pola formularza. Po potwierdzeniu adresu e-mail kliknij w link aktywacyjny konta.
Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?
Jeśli zapomnisz swojego hasła, najedź kursorem myszy na ikonkę użytkownika i kliknij w link „zapomniałem hasła”, podając adres e-mail, który był przypisany podczas rejestracji swojego konta, możesz odzyskać utracone hasło dostępu.
Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?
Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.
Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?
Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę email. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]